Sunday, February 8, 2009

不能说的秘密之公开;结束

终于,我选择了退出...
终于放下了这半年来的包袱...
选择退出,心难免会痛..
只是心里明白我在你心里永远不及她来得重要....
我们没有牵过手,走在街上
所有的假日,我们都不能一起过
我们没有合照
我们没有光明正大的介绍对方给朋友认识
我们就是这么的偷偷摸摸
累了,所以放弃
还有好长的以后
还有美好的未来
祝福你 my dearest


I guess I should've known better
To believe I'm a lucky chain
I left my heart out forever
Finally learn each others names
I tell myself this time It's different
No goodbyes cuz I can't bear to say it
I'll never survive The one that's coming
If I stay, oh no
Just walk away And don't look back
Cause if my heart breaks it's gonna hurt so bad
You know I'm strong but I can't take that
Before it's too late
just walk away
I really wish I could blame you
But I know that it's no one's fault
A Cinderella with no shoes and a prince that doesn't know he's lost
This heaviness feels so familiar
Each goodbye with just the same old song
But this time I will not surrender
Cause I'm gone


你就直接回头吧 她在等着你
不要怕我会哭泣 早就在心底想
想你说过的话 其实我们不虚假
那就好吧 其实你对我不差
别对我食之无味 弃之可惜
虽然你还有感觉 但不是爱情
想想你说过的话 其实我们不虚假
那就好了吧 这些够了呀
我们的爱情是秘密 不能成立
就算我爱你也不能够说明
她在你身边逗你开心
我只不过让你歇斯底里
你就让我跟着你一起秘密
我们的事情 说好不提起
让我们 都能够清晰
你和她 是不变的 定律

1 comment:

Fei said...

恩。。虽然什么都来不及留下但未来还有好多在等着你哦!加油!我亲爱的朋友!